16 Eylül 2013 Pazartesi

Uygun Abiye Çantalar


Merhaba sevgili bayanlar. Bugün de abiye çanta modellerinden, abiye çanta modası ve son moda çanta trendlerinden konuşalım. Bununla beraber yazının başlığından da tahmin edebileceğiniz gibi uygun fiyatlı abiye çanta bilgilerim var onları paylaşalım.

Abiye zor iştir

Abiye giyimde şıklık yakalamak, günlük giyimle kıyaslarsak daha zor bence. Çünkü nasıl çok şık olabiliyorsak, çok şık bir elbise ve yanlış ayakkabı ya da çanta tercihi ile bir anda çok rüküş görünebiliriz. Bu yüzden bayan giyim kombinleri arasında abiye kombinlerine ve seçimlerine daha dikkat edilmeli. Herkesin bir tarzı vardır ve buna göre abiye seçimleri genelde benzer doğrultuda olur. Bu yüzden bir nişanda ne giymeliyim diye çok düşünmezsiniz belki ama çanta ayakkabı öyle değil. Eskiden işler kolaydı. Takım çanta ayakkabılar ile abiye tamamlanırdı. Ama artık böyle bir görüntü demode. Ayakkabınızı farklı çantanızı farklı seçmelisiniz. Ayrıca tarzınızı bu seçimlerde de yansıtmalısınız. Eskisi gibi kıyafeti buldum, ayakkabı çanta kolat değil işler yani. Televizyondaki giyim programlarını hepiniz seyrediyorsunuzdur. En beğenmediklerimi kombinlerin abiye kıyafetler olması tesadüf değil abiyedeki bu yeni trend.

Bu kadar abiyeden konuştuk gelelim bu senenin abiye çanta modasına. Son moda çanta trendleri neler?
2013 sonbahar kış modasında abiye çantalar yine küçük olacak. Yani daha çok clutch tarzı, elde ya da omuzda yaşınabilir. Bunun yanında taşlar, zincirler, bol renk, payet hepsi var. Leopar deseni bu sene de moda olduğundan abiye çantalarda da kullanılacaktır tabiki. Dikkat etmeniz gereken önemli noktalardan biri taşlı, payetli, desenli,renkli bir abiye kıyafet seçtiyseniz bu abiyeyi daha soft renklerde daha sade bir abiye çanta modeli ile sakinleştirmek. Taşa taşa dişe diş gibi oluyor, pek şık durmuyor :) Ama eğer elbisede sadelikten yanaysanız benim gibi çantada sınırları zorlayın derim. İçinizdeki bütün enerjiyi çantanızla dışarı atın. Tabii böyle bir seçimde ayakkabıları da sakin bırakmak önemli.



rachel bilson stili 


Gelelim uygun abiye çantalara. Geçen gün netmoda.com da geziniyorum. Bu siteden bu aralar çok faydalanır oldum giyinmek konusunda. Hem de son moda trendleri takip etmiş oluyorum. Mağazalarında da sizi ürünleri satın alabileceğiniz adreslere yönlendiriyorum. Kendime abiye bir kombin yaparken, rastladım bu abiye çanta modellerine. Belki siz duymuşssunuzdur ama ben ilk defa duyuyorum. Fiyatları 30 TL civarında ve çok fazla çeşidi var. Berramore ve Rosa markalı abiye çantalar. Belki biraz daha klasik görünümdeler ama benim dikkatimi çeken çok fazla renk seçeneği olması. Bu sebeple belki arayıpta bulamayacağınız sade ama farklı renkte bir çantayı bulabilirsiniz aralarından. Eğer ihtiyacınız var ise tarif ettiğim gibi bir modele göz atın derim.
Merak etmeyin bir sonraki postlarımızda dünya markalarından abiye çanta modasından, Roberto Cavalli'den Versace'ye Miu Miu'dan Christian Louboutin'a, Dolce Gabbana'ya kadar birçok farklı tasarım son moda çanta trendleri ve abiye çanta modellerinden bahsediyor olacağız. Takipte kalın, hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder