12 Ağustos 2013 Pazartesi

ÇANTALAR ÇANTALAR

Merhaba sevgili okuyucular;

Hafta başından herkesi selamlıyorum ve herkese iyi haftalar diliyorum umarım bayramınız güzel bve
neşeli geçmiştir, geçmiş bayramınızı kutluyorum.  Abiye çantalar üzerine olan bloğumda size abiye
çantalar hakkında bilgiler, tavsiyeler vermeye devam ediyorum.

Abiye çantaların kombinlerinden devam edeceğiz canlarım, bayram dedik, bayram öncesi alışverişe
çıktım ablamla birkaç şeyler alalım dedik. Bir sürü şey aldık dostlar özellikle ben bayram dedim
altından girdim üstünden çıktım valla deyim yerindeyse  Abiye çanta da aldım tabi ki çünkü haftaya
kuzenim evleniyor e bende kız tarafında olduğum için fazlasıyla güzel ve özenli olmam lazım bir sürü
şey baktım o yüzden, ön planda olacağım için şık olmak istiyorum. Elbise giymek istemiyorum aslında
çünkü elbise giyecek herkes ben daha farklı daha göze çarpan bir şeyler giymek istiyorum. Bana
yorumlarınızla yardımcı olabilirsiniz.  İpekyol uzun etek modellerine baktım çok güzeller yırtmaçları
var, renk renk desen desen modelleri de var ama çok kararsız kaldım yine de ben.

Abiye çanta aldım demiştim aldığım çanta kutu abiye çanta şeklinde, o modelleri ben çok seviyorum
hem için istediklerimi koyabiliyorum hem de dediğim gibi farklı bir tarzları var. Aslında abiye portföy
çanta almayı da düşündüm amaaaa bilemiyorum şuan hala kararsız haller yaşıyorum ya :/

Bu arada alışveriş yaparken farkettim abiye çanta modelleri ve fiyatları gayet uygun yani, çok pahalı
şeyler görmedim çok şık ve fiyatları oldukça uygun olan bir çok abiye çanta modelleri vardı. 2013
abiye çanta modelleri de oldukça şık ve hoş, birçok tasarım ve modeller çıkmış yeni. 

Günlük hayatta siyah tül etek ve portföy abiye çanta kullanmayı çok seviyorum. Hem şık hem de rahat,
salaş bir görüntü elde ediyorum ve bu tarz benim çok hoşuma gidiyor.

Umarım size ilham kaynağı olmuşumdur kombin konusunda gerçi bu yazıda biraz sizden yardım
bekledim ama  İyi haftalar canlarım, bir sonra ki yazı da görüşmek üzere kendinize iyi bakın,
öpüldünüzzzz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder