10 Mayıs 2013 Cuma

Şık Abiye Çantalar

Yepyeni yazımla hepinize merhaba,
Güzel bir haftasonu bizi bekliyor.Hava biraz serinledi ama sakın moraller bozulmasın.Birkaç haftaya yaz tamamen gelmiş olacak ve hepimiz kendimizi yazık yerlere atacağız.Havaların güzelleşmesiyle davetler ve özel gecelerde epey bir artış olmaya başladı.Özellikle düğün dönemi ha açıldı ha açılacak.Mesela benim kuzeniminde bu ay sonunda düğünü var.Uzun uğraşlar sonucu kendime uygun bir elbise aldım.Ama elbiseyle işler bitmiyor tabiki de.Şimdi sıra çanta ve ayakkabıda.Her zaman derim abiye kıyafete uygun abiye çanta ve abiye ayakkabı bulmak oldukça zor diye.Çünkü yeterince çeşit yok.Bu nedenle ben de oldukça arada kaldım ve hala arayışlarım devam ediyor.Aklımda yüksek platform topuklu pudra renkli abiye ayakkabılar var.Önğmüzdeki iki hafta içinde bu sorunu halletmem gerek.Gelelim abiye çantaya.Abiye çanta bulmak sünyanın en zor işleiriden biri.Kıyafetin çok gösterişliyse elinde dikkat çekmeyecek sadelikte ve şıklıkta bir abiye çanta seçmen gerekir.Benim tercihimde bu sefer fazla gösterişli olmayan sade bir abiye çanta modelinden yana olacak.Dediğim gibi arama çalışmalarım devam ediyor.Lütfen sizlerin de aklına gelen birşey olursa bana yorum olarak bildirin.İnanılmaz büyük bir iyilik yapmış olursunuz.Bunun dışında tavsiye alabileceğim bazı siteler biliyorsanız lütfen benimle paylaşın.
Evet gelelim şimdi genel olarak abiye çanta konusuna.Dediğim gibi bu konu oldukça hassas.Seçtiğiniz elbisenin özelliğine göre en uygun abiye çantayı seçmelisiniz.Örneğin,çok gösterişli taşlı,parlak bir abiye elbise seçtiyseniz çantanız bu parlaklıktan ve şatafattan uzak durmak zorundadır.Aksi halde rüküş bir duruma düşebilirsiniz.Her zaman söylüyorum.Giyinirken yalnız bir tane starınız olmalıdır.Eğer gösterişi abiye çantanızın üzerine çekmek istiyorsanız seçeceğiniz kıyafet oldukça sade olmalıdır.Benim tercihim böyle durumlarda her sezon bulabileceğiniz Mango Siyah Saten Elbise dir.Bu elbiseyi istediğiniz gibi kombinleyebilirsiniz.Yapacağınız bir gece kombini ile dilediğiniz renk ve modelde abiye çanta kullanabilirsiniz.
Tüm bunları yaparken abiye çantanın işlevini de düşünmek gerekir.Abiye çantamızın büyüklüğü içerisine telefonumuzu ve rujumuzu koyabilecek büyüklükte olmalıdır.Tabi bu benim fikrim.Siz şıklık adına o hap kadar olan aibye çantaları da tercih edebilirsiniz tabi.Benim için ideal olan orta boyda bir abiye çantadır.Çünkü katıldığımız özel gecede muhakkak makyaj tazelemek ihtiyacı duyacağız.Bu nedenle makyaj malzemelerimi yanımda taşımak isterim.Şıklığımızı düşünürken pratik olmayı da elden bırakmamamız gerekir.
Evet şimdilik bunları söylüyorum.Bir sonraki yazı da başka bir şekilde karşınıza olacağım.Lütfen dediklerimi dikkate alın.Kendinize dikkat edin.Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder