10 Mayıs 2013 Cuma

Abiye Çanta Dünyası

Merhaba sevgili okuyucular,
Uzun zamandır açmak istediğim blogu sonunda açtım.Bu blogu açma nedenim modaya olan ilgim.Moda dünyası her zaman ilgimi çekmiştir.Moda trendlerini,modacıları,çılgın tasarımcıları her zaman dört gözle takip ediyorum.Özellikle çanta moda dünyasının vazgeçilmez bir parçasıdır.Günlük hayatta ya da gece hayatında çantasız bir kadın asla düşünemiyorum.Çanta bir kadının vazgeçilmez aksesuarıdır.Kıyafetlerimizin kombinlerimizin tamamlayıcısı olan çantalar artık heryerde ve çeşit çeşit.Bir çok model çanta vardır.Kısa saplı,uzun saplı,zincirli,taşlı çantalar kombinlerin tamamlayıcısıdır.
Bu blogu açarken uzun süre düşündüm.Çünkü çantalar benim için hep çok önemli olmuştur.Çanta seçimi ve uygun kombin yapmak çok önemlidir.Modayı yakından takip edenler iyi kombin yapmayı bilmelilerdir.
Bu blogun varoluş sebeplerinden biri de siz sevgili okuyucularıma kendi görüşlerimi bildirmek ve çanta seçimi konusunda yardımcı olmak.Sonuç olarak hepimiz çanta kullanıyoruz.Bir çok çeşit çantaya sahibiz.Bu çantalar arasında benim favorim olan abiye çantalar ise her zaman bir adım önde olmuştur.Stilinizi ve tarzınızı bu çantalarla tamamlayabilirsiniz.
Düğünlerde,davetlerde,özel gecelerde abiye çanta seçimi oldukça zordur.Abiye çanta seçimi yapılırken dikkat edilmesi gerekenleri,abiye çanta nerede bulunur ve benzeri soruların cevaplarını bu blogda vermeye çalışacağım.Umarım hepimiz için faydalı bir blog olur.Çünkü gerçekten severek ve özenerek hazırlıklarımı yapıyorum.
Her postta size yeni abiye çanta fikirleri ve modelleri sunacağım.Abiye çantalarınızı nasıl elbiselerle kullanmanız gerektiğine dair bilgiler vereceğim.Moda ve stil ikisi ayrılmak bir ikilidir.Çanta ve kadın da benim gözümde ayrılmazlardır.
Sonuç olarak artık buradayım ve sizinle bildiğim herşeyi paylaşacağım.Lütfen bir sonraki postumu bekleyin.Havalar yine serin oldu.Lütfen dikkat edin.Görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder